,
Güncel 30.04.2026 17:26:22 0
1 Mayıs

1 Mayıs'ta ulaşım ücretsiz

Bursa Büyükşehir Belediyesi, vatandaşların tören ve kutlamalara kolaylıkla ulaşabilmesi amacıyla 1 Mayıs Cuma günü kent içi toplu ulaşımın ücretsiz olacağını açıkladı.

Bursa Büyükşehir Belediyesi, vatandaşların tören ve kutlamalara kolaylıkla ulaşabilmesi amacıyla 1 Mayıs Cuma günü kent içi toplu ulaşımın ücretsiz olacağını açıkladı.

Bursa Büyükşehir Belediyesi, emeğin ve emekçinin yanında olmaya devam ediyor. 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü’nde kutlama ve etkinliklerin coşkulu kalabalıklarla yapılabilmesi amacıyla BursaRay ve tramvay hatları ile resmi plakalı Burulaş otobüsleri, 1 Mayıs 2026 Cuma günü 08.00 ile 19.00 saatleri arasında BursaKart kullanmak suretiyle ücretsiz olarak hizmet verecek. Uygulama, kent içi yolcu taşıyan hatlarda geçerli olacak.

Haber Kaynak : Kanal İnegol

Yükleniyor

loading

Yükleniyor

loading

Yükleniyor

loading
  • Çarşamba 29.8 ° / 12.1 ° Güneşli
  • Perşembe 31.5 ° / 14.1 ° Güneşli
  • Cuma 31.7 ° / 15.1 ° Güneşli
1

İnegöl'de yollar yenileniyor

2

İnegöl'de altyapı hamlesi

3

İnegöl’de 2 Noktada Dere Islah Çalışmaları Devam Ediyor

4

İnegöl Emlak Müşavirleri Derneği’nden EİDS uyarısı

5

‘Daha Yeşil Bursa’ için dünyadaki iyi uygulamalar takipte

6

Zabıta Ekiplerinden Manavlara Denetim

7

İnegöl Belediyesporlu Sporcu Dünya Kupası’nda Türkiye İçin Yarıştı